för att lyckas måste man va egoist.

too bad for me!
Vissa dagar önskar jag att jag kunde säga nej lite lättare, eller va mer tydlig med vad jag vill och inte låta andra köra över mig. Men idag så är jag sjukt trött efter jobbet igår och igår vet jag inte vad jag ska skylla på.
Äh, jag måste bara lära mig att göra det som är bäst för mig.
Som jag sa -om mitt förtroende bryts idag, så kommer jag aldrig låta personen ifråga få en chans till.

Känner mig helt plötsligt sjukt nervös, fast jag vet att det här inte är på liv och död så känns det så.
Men det jag blir lite chockad över är att jag lät min pappa totalt köra över mig, utan att säga emot alls, jag är inte sån och sen tror inte jag att han förstod att han satte mig i en så här sjukt jobbig sitvation heller.

det är svårt att agera rätt, när rätt är olika för mig än för dom.

Nervös, JA något så fruktansvärt! Ska jag låta det sabba för mig? Knappast, ja är lite bättre än så.
Kommer jag gå och analysera den har händelsen i veckor efteråt, troligtvis.

Men jag gör det här för mig, för framtiden och för ett bättre liv. (det är min drivkraft, även om det låter sjukt så är det det som driver mitt företag, det är kolet som eldas och blir min viljestyrka)
Och de som känner mig vet, att med min vilja så kan jag flytta berg. Fast ibland tar det lite längre tid än vad jag vill att det ska. (pga. att jag inte klarar utav att vara egoistisk så ofta som jag skulle behöva.)

btw hade det här eventet varit i stockholm så hade jag inte ens haft en take på att göra något annat än att åka dit ensam (nu skulle jag promt ha någon med mig. så jag får skylla mig själv om det blir nått)
Jag har gått på massor med event ensam förut och ärligt talat så ger det mer
Livet har aldrig varit en dans på rosor och kommer heller aldrig att bli.

Lär mig att vara en egoist. (men lär mig ockås vart gränsen till lagom går)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0