mysig julafton!

Det blev en super mysig julafton hemma hos pojkvännen med hans familj igår, jag tyckte verkligen om att fira julen med honom det kändes så rätt och så bra trotts att det inte var planerat utan bara blev så! =)
Idag har vi varit och ätit hemma hos hans farmor och det var också sådär supermysigt, imorgon blir det en heldag med min familj, först kommer min syster, mamma, mormor, morfar och mammas killes mamma (min andra farmor), hit till mig vid två tiden och fickar och byter klappar. Efter det så åker jag och pojken ut till min pappa och den familjen för julmat och mys. Så det blir nog jättebra tror jag!

Sen är jag sjukt nyfiken också! Min pojkvän har hemligheter, "det är något som gäller oss, ja det är positivt" är de svaren som jag har fått när jag frågat och jag får inte röra hans dator!! humm... vad har han nu hittat på (jag älskar överaskningar, iaf positiva överaskningar!)

God jul på er alla söta vänner, läsare och bullshiters! <3
Hoppas att ni har haft en jättebra jul och så får ni ha en trevlig fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0