Happy, happy, happy!!!

Just nu sitter jag och ler som ett stort fån och är lyckligast i stan! Min pojkvän åkte nyss och trotts att han bestämt sig för att inte sova hos mig i natt så lyckades han få mig att le bättre än mona-lisa i lovren! <3
Hela min värld ler mot mig och jag älskar åter igen att vara jag, känner mig inte lika uppstressad och nervös inför gynbesöket nästa vecka, vilket är väldigt possitivt!
Jag är en glad liten flicka som svävar på stora moln, nu ska jag snart sätta mig och plugga. Sen måste jag ju laga mat också!

Idag fick jag pengar för den matta som blev förstörd på nyår så imorgon blir det en tur till matt affären med Jimmy för att införskaffa en ny, ska även passa på att panta och handla mat.
Men innan det så ska jag försöka pallra mig bort till konvux och fråga om jag kan få läsa upp min svenska kurs som ingen vill fixa till åt mig ... jag borde ha ett bra betyg där men ikke aja det ska fixas till så att jag kan börja läsa ett program till hösten eventuellt ... kanske ska läsa upp matte c också vill ju gärna läsa projektledningsprogrammet tror det skulle passa mig men det innehåller lite ekonomi så jag behöver matte c som jag inte har. ska kolla upp om det går att fixa. annars kanske man kan prata sig runt det på något sätt har läst att det ska gå ^^  haha idag känns det som om jag kan lösa alla problem så det blir säkert kanon!

Puss på er! (och btw min sminkning idag är perfekt fick massor med komplimanger för den (A) )<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0