Jag har kommit på något som jag vill skriva om!

Jag tänkte börja skriva lite inlägg om hur jag känner kring flytten hur det är att bo i första lägenheten, problem som dyker upp och ja allt som hör till hur det går för mig och min lyx mat ^^ haha det är ju inte billigt att äta bra god mat som tex. lax hela tiden (A)  haha
Sen tänkte jag skriva om hur livet som student går och om hur det går med jobb och sen min och pojkvännens kommande resa till underbara paris!

Titta jag har saker att skriva om som inte är super personliga och jobbiga ^^  haha yeey!

Så är det något kring dom ämnena som någon undrar över ellerkanske något helt annat så skicka gärna en kommentar nu ska jag få ordning på bloggen igen och även strukturera upp livet lite ;)

Pusshel leverpastej jag tänkte slänga upp ett inlägg med tvätt-råd sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0