känslomässigt stabil

För första gången på vad som känns som en evighet (väldigt länge) så känner jag mig känslomässigt stabil, jag blir inte invändigt galen pga tjejen som jag aldrig kommer förstå men som jag aldrig borde ha sett som ett hot.
Jag har inte fällt några tårar sen jag grät ut till filmen igår, jag har inte hets ätit konstiga saker jag hittat i mina skåp och jag har inte städat frenetiskt sen innan resan med tjejerna till Torsby!

Jag behövde den där riktigt tjejiga resan och allt det trevliga ååh vad jag har saknat det där! =)
Men på fredag blir det också en tjejigkväll eller iaf start på kvällen, det kommer bli tjejmiddag följt av vad vi känner för just då :P 
vi blir mellan 6 och 10 personer :P haha åh jag gillar att inte ha koll det känns avslappnande!

Nu ska jag iaf sova och imorgon så blir det jobbintervju nummer 2 i anställningsprosessen xD

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0