vårkänslor plugg och en kropp som säger ifrån!

min kropp skriker efter sömn, ja jag vet jag har sovit dåligt.
Men dieten går bra och samtidigt som jag vet att jag fått förlite sömn så känner jag mig faktiskt redan "piggare" i sinnet liksom och just nu känns det viktigast.

Killarna gjorde en bra spelning igår, lite mindre fel och en stäng som gick av bara men annars var dom söta och det var kanon bra vill så gärna se dem på en större scen som gör dem rättvisa. BRA JOBBAT iaf pojkar! :)

VÅRVÅRVÅRVÅRVÅR
Känner ni också att våren är här?
Jag känner det i hela kroppen!
Solen lyser sådär vårigt varmt och känslorna spirar i kroppen och snön försvinner barar mer och mer för varje dag som går!

Men nu ska jag återgå till pluggandet och mina mangobitar! MUMS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0