Grattis!!

För här e jag och jag söker jobb!
Jag behöver ha ett arbete att ha vid sidan av mitt företagande, något som är dagtid och som man tjänar ganska bra på.
Jag läste mediaprogrammet på gymansiet och gick ut med både medelmåttliga och toppbetyg, det beror på vilka ämnen man tittar på. Jag läste med huvud inriktningen grafiskdesign och en a-kurs i foto. På min huvud inriktning fick jag högsta betyg rakt igenom både a,b och c-kursen, det exemplet följde även foto-a kursen.
När det kommer till min arbetslivserfarenhet så har jag jobbat som allt ifrån reseptionist till barback men oavsett vart jag jobbar så ger jag alltid 110%.

Eftersom att jag har skickat ut otaliga mängder med CV:n (det känns iaf så) så tänkte jag nu skriva ut ordentligt att jag söker jobb här på bloggen för vem vet vad det är för folk som läser egentligen. ;)

Imorgon ska jag ju dock på någon typ av arbetsintervju tror jag, ärligt talat så vet jag ingenting om vad det gäller eller vad det är. Det är nämligen så här att när jag jobbade i lördags så träffade jag en tjej när vi stängde, hon undrade om jag någonsin funderat på att byta jobb (ÅH JA, var min första tanke, jag menar vem vill jobba på ett ställe där man får lönen två veckor försent? räkningarna väntar inte två veckor liksom!) jag svarade att tanken har väll slagit mig och hon bad om mitt nummer, hon sa att jag såg trevlig ut och att hon skulle ringa så kunde vi träffas och prata "jobb och sånt". Igår (tisdag) så ringde hon och tydligen så jobbar hon på ett hälsoföretag men mer än så vet jag inte, jag hoppas att det inte är ett jobb med provition för om jag ska va ärlig mot mig själv så klarade jag inte det så bra isommras (lär av dina misstag Therese och ta aldrig mer ett sånt jobb, såvida inte endel av lönen iaf är fast.) Så nu sitter jag alltså här och är förväntansfull och väldigt optimistisk, samtidigt som jag försöker va lite realistisk och tänka att man får inte att bra jobb som ett brev på posten speciellt ofta, men tjejen verkade väldigt seriös och min magkänsla säger att det här kan va något rikitgt bra! =)
Men det återstår att se, imorgon får jag veta mer om vad det är och imorgon får jag förhoppningsvis veta om jag kommer få ett nytt jobb nu äntligen (kroppen orkar inte jobba nätter längre den är påväg att sparka bakut, jag älskar mitt jobb så misstolka mig inte det är skitkul, men orken är snart slut.)

Så håll nu tummarna för att ni ska få höra från en lycklig tjej imorgon! (annars så håller vi tummarna för att det dyker upp något annat väldigt snart!)

Pusshej och gonatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0