Hemma i "the city of bullshit"! ;D

Har haft en underbar helg i göteborg, var riktigt trevligt!
Båda katterna ligger just nu på mig och vägrar flytta sig, dom har nog saknat mig ;) 
Iaf så gick vi på "jul på lisseberg" när jag kom ner i lördags, var verkligen jättemysigt! (nästagång tror jag dock pojkvännen får följa med då skulle det va helt perfekt :P)
Nej men helgen kan helt enkelt sammanfattas som den perfekta semestern, utlandsresor i all ära men allt man egentligen behöver är lite miljöombyte och trevligt sällskap =)



Min pojkvän förrästen, han är en väldigt söt liten prick, en väldigt underbar sådan också.
saknar honom väldigt mycket just nu, varlängesen vi sågs sist men om man ser det positiva i det -då kanske det inte blir lika jobbigt i sommar!
Tror att jag behöver något att se framemot efter hans resa, något som bara han och jag kan göra tillsammans och verkligen få ett par dagar med ordentlig kvalitéts tid när vi gör något roligt och ordentligt tillsammans, med tanke på att han kommer resa bort ytterliggare tremånader senare sen så vorde det väldigt skönt. Ska prata med honom om det nästagång vi ses, och börja planera något =)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0