Sova?

Jo det kanske vore en bra ide, men jag lyckas inte få någon ro i kroppen. Min kropp vill liksom inte somna, har legat helt stilla och stirrat upp i taket ca två timmar nu, men inte f*n blir jag tröttare för det... Magknipen har iaf släppt nu, tydligen så får jag obeskrivliga smärtor i magen så fort jag ätit en vettig portion med vettig mat...*suck* jag vet vad det beror på, min magsäck har krymt igen för att jag knappt haft någon matlust eller ork att laga mat ett par veckor nu. Varför det varit så har jag dock inget svar på, men jag ser på kroppen att jag förlorat ett kilo eller två. Jag kanske börjar känna mig instängd? Vet inte, eller så beror det på den ökade stressen jag fått över min ekonomi, det är snart jul och det bästa jag vet är att få ge saker som jag vet kommer uppskattas, men iår så måste jag tänka ekonomiskt och det går helt emot mitt sätt att se på gåvor/presenter. Men jag försöker trösta mig med att det är bara i år, det vänder snart och framtiden ser väldigt ljus ut! :) Men som en mycket vis person sa för inte så längesen "ge när du har möjlighet och ta när du måste" han pratade om sparande, men man skulle kunna försöka se det så när det kommer till presenter och klappar också. Igårnatt så trodde jag förrästen att jag skulle dö i sömnen igen, jag kan få en såndär knäpp ibland när jag ska somna och då går det bara inte jag blir ledsen och rädd och vet inte vart jag ska tavägen. Dregen kröpp upp på kudden brevid mig och sov där hela natten, djurvet verkligen precis vadman behöver.<3 Varför jag inte kan somna idag däremot är nog bara för att jag ligger och försöker komma på varför jag inte kan somna. :P Haha och sen ligger jag och skriver ner alla mina filosofiska tankar i bloggen via min iphone :P Det kanske är dags för ett nytt försök, för att se det positivt -jag får ju massa vila iaf ;P Puss och gonatt kära vänner och läsare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0