åååh vad jag blir sugen på tårta av det här! (A)

jag sitter och letar efter inspiration och leverantörer just nu och tänkte dela med mig lite.
Idag kan man få alla delar och små detaljer till sitt bröllop i unik design och det är ju även mitt mål att kunna hjälpa till att ge alla mina kunder ett personligt bröllop och det är ju även tårtan en stor del av.
Så här kommer det följa lite bilder på unika tårtor från weddingwindow och tårtdekorationer från amazon

Den här tårtan tilltalade mig på någotvis, dock inte riktigt min stil på bröllopstårta.




Den här ser också väldigt god ut! ;D



Kanske vill du att alla dina gäster ska få äta en sko?


Eller så har du alltid velat äta metal?



Ni kanske är vin-älskare?



Eller så gillar du bara musse och mimmie!



Eller så har du svårt att passa tiden?



Ni kanske reser mycket?



Eller så behöver ni bara slappna av och längtar efter bröllopsnatten.



går allting alltid fel?


Ni kanske bara älskar blommor.



Eller så har du alltid velat se ur du skulle passa som tårta?



Sen hittade jag de här söta topdekorerna (eller vad heter det?) på amazon, har du nykeln till din man?



Eller är bruden rädd för att binda sig?



Har du maken på kroken eller måste du ut och fiska först? xP


Har han mycket spring i benen?


Eller bara kallafötter?



Du kanske vill ha en klassisk



Hihi jag gillar tjuvnyp (A) Den var visst inte så klassisk x)



Den här är min personliga favorit! =D Passionerat och den utstrålar både kärlek och lycka! <3

Fast jag måste erkänna att jag känner mig lite besviken det finns inga med två män eller två kvinnor, det måste jag hitta någon som säljer! =)

Nu ska jag dock sova, om ett par veckor så kommer jag ha läget under total kontrol igen, innan det så förväntar jag mig dock kaos och problem att lösa! ;D
Sovgott nu alla bullshitters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0