finns inga ord.

Jag är så sjukt trött på all skit ibland känner jag bara för att säga upp kontakten med alla inblandade, men jag vet att jag skulle ångra mig så fruktansvärt efteråt.
Det är jobbigare än vad det får vara det här, igår (? tror att det var igår) så pratade jag iaf med en inblandad person och hon sa något som fick mig att känna -JA ÄNTlIGEN! vart har den sidan varit förut?
hon har iaf aldrig visat den för mig innan.
Samtidigt som jag blir så förbannad utav hela sitvationen, det gör liksom ont i magen varje vaken stund.
ena stunden vill jag bara ställa mig upp skrika och slåss för det jag tror på, nästa stund så vill jag bara lägga mig ner och sova tills allt är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0