Jag måste bara.....

få ur mig det här någonstans blir så sjukt trött på det svenska systemet, konstatera gärna både muntligt och skriftligt att någon beter sig som en psykopat och vägrar vägledning och hjälp, men sen bestämmer vi i alla fall att personen inte bara ska få vårdnaden om barnet utan att barnet dessutom skall bo där. Vart är logiken i det om jag får fråga mina kära vänner? Vart är det förståndiga beslutet man vill ha i en sånhär sitvation.
Händer det något så lovar jag att jag kommer ställa till ett helvete, då skiter jag i mina argument om "det som är historia det har jag lämnat bakom mig" och "det var så längesen allt det där hände". Men NO FUCKING WAY att jag kommer stå och se på och låta det hända igen, inga mer rädda barn bakom stängda dörrar i huset med den gula fasaden. ALDRIG MER.
Sånt får inte hända, så får man inte bete sig.

Aldrig någonsin i världshistorien så tänker jag låta min hjältinna utstå den terrorn, då åker jag hellre dit för kidnappning eller nått för jag kommer inte stå passiv. Säg till och jag är där snabbare än en fluga hinner skita.

Ville bara få det för evigat för det menar jag med hela mitt hjärta (jag är starkare nu än jag var då, det är ett löfte.)

(det här är förrästen anledningen till varför jag inte updaterat, jag vill inte fylla min blogg med massa kryptiska inlägg om mitt förflutna och allt det som vaknat till liv igen. och all ny skit)  

Skriver igen nästa gång jag kokar över eller när jag har något vettigt och roligt att säga.

Pusshej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0