ringen som jag skrev om förra veckan!

Den ringen som jag skrev om förra veckan har sjunkit något så fruktansvärt mycket i pris den är på rea nu... för 33$ den har alltså gått ner från 250$ till 33$ vilket är helt sjukt. jag funderar på om jag ska köpa den och låta den ligga någonstans tills det är dags jag menar jag har aldrig sett en ring som skulle passa mig så bra, dessuom så är det endel som måste göras med den om den ska bli en vigselring. finns den kvar när första lönen från nya jobbet kommer så tror jag att jag ska köpa den jag menar den kostar ju ingenting :O

Men vi får se det är ju verkligen inte dags än på väldigt länge så det skulle kanske kännas lite sjukt och köpa en ring nu innan vi ens kommit så långt i planeringen liksom^^ :O
äh får se hur jag gör men den är ju SÅÅÅ FIN!! :O

haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0