Det är en bättre dag idag! ;D

Jag känner mig glad idag och dessutom så använde jag min wondermax för första gången fick den utav mamma i förrgår och det är verkligen en fantastisk liten manik, den gör det roligt att laga mat även om man är själv! Dessutom så gör det snabbt oavsett vad man vill göra, vill ni något så står jag i köket^^  haha
Den finns att köpa på ellos.se och är en kopia på tvshops MagicBullet, fast den kostar lite mindre.

så nu ska jag göra lite lemonad och sen ska jag baka kladdkake muffins!

Tänkte även göra detta till ljuva toner utav sommar och winnerbäck! <3
(jag kanske är lite fånigt glad idag men just nu får jag va precis hur konstig som hellst^^)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0