Jag har en grym ide, allting är genomtänkt...

folk hör det när de pratar med mig, jag är driven som bara en på miljonen. Det är dags att ställa sig frågan VAD ÄR DET SOM INTE FUNKAR? och hur skall jag lösa det?

Vet ni förrästen att bröllop mellan unga har ökat med 25% de senaste 8 åren? Det stod i Metro igår, "jäklar, vad bra för mig"- var min första tanke när jag läste den notisen. Det är det första beviset för att vi inte har så många år kvar innan bröllopshysterin når sverige. Ska bara hålla mig flytande tills dess! Eller hjälpa den på traven litegrann? (A) hihi japp jag har en plan eller två som ska sättas i rullning i eftermiddag :P

Nu ska jag på möte!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0