sent igår.

det blev lite sent igår, när jag kom hem så blev det pizza-bak.
Pojkvännen sov hos mig inatt också för sista gången på ett tag, känns alltid lika tråkigt att säga hejdå.
Längtar väldigt mycket tills vi kan flytta ihop och bo tillsammans eller bo i samma stad och iaf ha närmare till varann.
Jag känner mig väldigt taggad på att flytta till ett annat land igen. Det går upp och ner det där.

Men jag lever ett positivt år, iår.
Har en ny inställning till livet och ska bryta dåliga vanor.
Fast den dåliga vanan att inte röra nog mycket på mig kommer inte att brytas förrän snön försvinner! ^^

Vad jag ska hitta på idag är dock en stor fråga, tydligen så är det typ stängt överallt och folk är lediga och massa annat sånt där dumt :P
Så de saker jag hade planerat idag får jag göra...på fredag? fast då jobbar jag, tror jag börjar 14.30 och slutar 18
sen börjar jag 21 på kvällen igen så i helgen blir det mycket jobb! GÖTT!!! =D


Bilder var det ja.... de kommer snart! ^^

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0