Bingo!

Spelet bingo är ett tidlöst sällskapsspel som man samlats för att spela i många år, det finns i många typer och former. Bil-bingo är något som jag vet är väldigt populärt här i Värmland jag har dock aldrig testat det själv men jag har funderat på det några gånger, minns när jag var liten och vi satt hela familjen framför tven och spelade bingolotto varje lördag, finns det kvar fortfarande? Det var iaf en familjetradition som jag saknar lite det här med att gemensamt sitta och spela bingo tillsammans, även när vi var bort bjudna så spelade vi bingolotto och jag vet att ibland så vann man en eller två hundra lappar, men det var aldrig riktigt det som lockade utan det var kännslan av att få göra det tillsammans som familj. Fast självklart så ville man ju vinna stor vinsterna en resa för hela familjen eller 10 miljoner bara sådär vilken dröm!

De senaste åren så har bingo blivet ett stort spel på internet man kan spela utan att satsa pengar men man kan även spela det och satsa lite pengar och vinna olika mycket på olika bingo spel, jag brukar spela bingo gratis på internet ibland när jag har tråkigt det har även hänt att jag spelat med pengar någongång men jag har inte vunnit något än.


(inlägget är sponsrat)
Ha en super trevlig eftermiddag i solen och ät massor utav jordgubbar!
Krammar från mig! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0