Krönikor

Ett lättsamt sätt att dela sin vardag med de människor som gillar att läsa om åsikter och dravell, sånt där vill jag också skriva!
Tanken slog mig när jag läste en krönika i senaste nummret av den lokala gratis tidningen, men jag har ett helt ointressant liv vad skulle jag dela med mig utav?  eller ointressant förrrästen....jag lever mitt i en stor jävla circus! Min familj är inte normal någonstans och mina vänner är för det mesta helt fantastiskt knasiga! Men mitt i allt konstigt och knasigt så lyckas jag hitta ett lugn i min lilla etta där jag bor med mina små söta bäbisar(katter menar jag så klart men för mig är de som små barn!)! Jag är bisexuell, jag är helt lyrisk över allt som har med bröllop att göra, jag har en pojkvän som jag älskar men som inte vill gifta sig i kyrkan, jag har just sagt upp min lilla mysiga etta men har ingenstans att flytta än, nej mitt liv är nog allt annat än tråkigt och ointressant när jag tänker efter.
Jag är en levande expert på att göra pinsamma misstag och sen vägra erkänna dem! Tänk om jag skulle skriva ner dem och dela med mig utav dem? herregud vill jag verkligen göra det här?  JAA det vill jag faktiskt så nu ska jag sätta mig och skriva ihop några arbetsprov och skicka iväg!

Kommer självklart att uppdatera bloggen oftare med tanke på mitt nyfunna mål! Ska dessutom försöka skriva mer målande och avslöjande inlägg det kommer INGA fler "idag har jag...." eller "oj nu var det ett tag sen...." Det ska bli lite roligare att läsa och varje inlägg ska följa ett tema.

Ska försöka ge er ett målande smakprov på mitt nya skrivande redan ikväll :P

PussochKram! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0