Hej mitt namn är Kaos

och det är omöjligt att kontrolera mig. Jag är tillbaka, jag tänker ta över dig, fylla dig med rädsla oro och ångest.
Du kan tro att det går att ta semester ifrån mig, men du kan bara blunda för mig ett tag sen kommer jag tillbaka som en värre storm än innan. För mitt namn är Kaos och det är min uppgift att ta över ditt liv.

Hej mitt namn är Kaos och det är omöjligt att kontrolera mig.






Jag har spenderat nästan fem dagar i Stockholm, fri från rädsla och oro. Har kommit på vad stark min hatkärlek till kaoset är, hur ska jag kunna slänga ut något som inte går att kontrolera? det behöver ut både ur mitt och min systers liv.
Dags att åka hem och tatag i ett avslut för det här kapitlet.
Jag kan inte göra mer än jag kan är trotts allt fortfarande ung och dum (ialla fall om jag ska tro på alla "vuxna" som har med det här att göra) men man kan ändå inte göra mer än vad man kan.
Jag har dock förstått att det finns en sak till jag kan göra.....




Välkommen in Kaos för mig är du bekant nästan en kär vän, kom in en stund, värm dig njut av stunden för snart ska jag klippa våra vänskapsband!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har börjat sälja bloggdesigner för bara 20 kr :D Intresserad ? :)

Mer info hittar du här: http://portfoliostyle.blogg.se/ <3

2011-11-12 @ 21:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0