när jag är

upprörd så stavar jag verkligen fruktansvärt illa^^  haha läste igenom mitt förra inlägg lite halvt och det är fyllt av särskrivningar och knepiga stavningar nåja så får det va.
Jag står för verje felstavat ord och även de som kan va fel använda, det är vidrigt att behandla någon speciellt ett barn på det sättet den personen gjort och det borde finnas en straffskala, det borde vara brottsligt han borde kunna åka fast och få ett straff för det han gjort. Men det kommer han inte få, för att psykiskmisshandel går inte att bevisa på ett sätt som gör det straffbart.
Och det är något jag från och med för en vecka sen och säkert restan utav mitt liv kommer jobba för ska ändras, barn som varit med om det jag har borde också kunna få upprättelse och rättvisa.

Även om jag sa och står för att jag aldrig kommer prata om pesonen igen så kommer jag skriva och prata om det han gjorde, det jag och hela familjen där egentligen fick utstå. Men jag kommer nog mestadels använda mig utav bloggen för att skriva av mig så att jag inte tjatar sönder de som finns runt mig de människor som jag älskar och litar på, deras ork börjar sippra ut även om dom förstår att jag går igenom allting engång till just nu så orkar dom inte lyssna igenom allting engång till och jag förstår dom! Jag är själv så sjukt trött på ältandet från en person som jag ärligt snart inte orkar med länge till, ärligt ibland måste man veta när man ska knipa igen truten, glöma det som varit och försöka gå vidare. Så nu tänker jag gå vidare....till en kurator på måndag (höhö)  nej men ärligt jag ska gå in i samma veva engång till med kuratorer och psykologer och sen får vi se om någon kan få bort min rädsla jag vill verkligen bli fri från den.
Finns inget som håller mig tillbaka såmycket som den!

aja sov gott och gonatt! (Jag kommer nog skriva av mig en del ett tag någonstans måste ju allt komma ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0