Unless you let it end here, I'll fight back!

If you feel like this is meant for you, it is.
I'm stronger than you know and you even think you could hurt me more, that's stupid! This time I will find a way to fight back, you will not even knew what hit you.
You can't do this and get away again.




Jag har svårt för att ingen vågar ställa sig upp och skilja på rätt och fel.
I det här läget så kan jag inte ställa mig upp för min egenskull, men den finns en person som borde göra det. En person som aldrig har gjort det tidigare och som troligen aldrig får chansen att göra det igen. Men det kommer hon inte göra och jag pendlar mellan känslan utav att jag har gjort rätt när jag sa att det räcker och jag klarar inga fler veka personer som inte kan stå för vad som hänt och vad som skulle vara rätt att göra.
Mitt i hela soppan så sitter jag och försöker komma på hur man kan få det stora fel som begåtts att rättas till och hur jag än vrider och vänder på det finns det inget konkret som jag kan göra i dagsläget. Inte utan att placera alla människor jag älskar och bryr mig om direkt i skottlinjen för allt det hat som startade det här ifrån början.

Det måste få ett slut, men det finns endel utav mig som bara inte klarar utav att släppa det. Ska den personen som förstört såmycket för mig få slippa undan helt? Den personen som gjort saker mot mig som ska bestraffas enligt den svenskalagen, men som jag inte kan bevisa. Han kommer undan med allt han gör och det gör mig jävligt förbannad. Jag vill att hela världen ska veta vem han är när ingen ser när alla dörrar är stängda.

Hur ska jag visa världen det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0