B-uppsats.

Det var den jag skulle ha skrivit på just nu, den som skulle ha varit klar nu, den som skulle varit inlämnad nu. 
Det är den inte, varför då? 
Jo för att jag tappade tron på mig själv, igen. 
 
Det är inte första gången det händer, säkert inte sista, men jag måste hitta ett bättre sätt att hantera det på än att bara låsa, stänga ner och ge upp. Det är det sista jag skulle göra om det handlade om arbete alltså ett jobb på en arbetsplats. När jag är på jobbet så fightas jag med mig själv och puchar mig själv tills det inte går längre och ser reser jag mig upp och kör på ännu hårdare än innan. Så varför klarar jag inte utav att göra det med studierna? 
Varför tar det stop och varför klarar jag inte utav att hitta motivation igen?
 
Jag vill inte ge upp igen. Men ändå så är det precis det jag sitter och gör. 
 
Det känns inte rätt, ämnet känns fel, utbildningen känns fel och ja allting känns bara som slöseri med tid. Min tid som jag skulle kunna ägna åt någonting helt annat. 
 
Känner mig sjukt besviken på mig själv men nej jag kommer inte slutföra den här uppsatsen. 
anledningar;
 
1 jag har sjukt ont just nu och vill gå och sova
2 jag har ett heltidsjobb med fast lön
3 jag vill inte bli kulturtant
4 jag ändrar mig om vad jag vill göra med mitt liv 10 gånger per år
5 jag känner att jag behöver tänka på något annat och skriva klart uppsatsen imorgon
 
med andra ord jag kommer att lämna in den men jag kommer att lämna in den sent. Well bättre sent än aldrig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0