Så mitt tänka på någonting annat inlägg.

Jag har fått en diagnos. så vad är då fel på mig? jo felet heter Endometrios, det är en kronisk sjukdom
 
Kronisk=obotlig. 
 
Dock relativt ofarlig förutsatt att det inte växer endometrios härdar på livsuppehållande organ, typ lungor, lever, hjärta aortor osådär.
Men jävligt smärtsamt (tack o du fantastiska läkare som ordinerade mig smärtmedicin, för att jag skulle börja känna hur ont jag egentligen har, NU vet jag det.)
 
Jag har efter diagnosen tappat allt vad tålamod heter jag vill att saker ska hända på engång (jag vet ju faktiskt inte om jag kommer att bli sämre, blev mycket sämre efter op. men det har tack och lov vänt efter att jag påbörjat hormon-behandling med visanne), jag ändrar mig ännu oftare om vad jag vill göra, vad jag vill bli när jag blir stor och mina känslor har travlopp med skenande hästar 24/7. 
 
Men jag vet äntligen vad som är fel (fick diagnosen i februari)! 
Nu kan jag göra något åt det och jag kan få det under kontroll. 
 
sömn är en bra sak. gonatt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0