En dag eller jao eftermiddag med min linda!

Efter att vi slutat så bestämdes det att jag och Linda skulle leta upp Slagverkskompaniets nya lokal, den skulle ligga på I2 och ja det gjorde den. Vi fick hjälp att hitta dit av en super snäll ungman som jag tror var trummis, bara en känsla jag fick men iaf. Det han hade missat liksom vi, var att det inte öppnade där förrän den 21 december eller 1 januari, men jag hörde inte riktigt vad gubben på kakel-affären sa. Iaf för er som ska dit så ligger Slagverkskompaniet nu tillfälligt någonstans inärheten av byggmax ;)
Så nu vet iaf alla det xD

sen så har jag köpt kläder till nyår ;)
 

och pyntat min gran xD



Men ni får ha det mys, Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0