En helkväll med tjejerna!

Vi hade det jättemysigt, hos Sofia. Har verkligen saknat det där, och av gänget så var det bara emilia som saknades <3 (har inte träffat dig på länge nu gumman <3) Vi måste hitta på något när du är med snart !!

Men jag kan ju lägga upp en text till, jag har kommit på att Thomas gjort mycket musik som jag koplar åt alla möjliga andra håll än till honom :S

Som Fejkade Fejs.

Bleka små tjejer på Söder
Med svartfärgat hår, och feministludna lår
Svarta sjalar och batik, man vill klä sig så unik
att man blir alldeles lik, varann
Stureplanstjejen helt tvärt, har helvaxad stjärt
Är fejkbystig och smärt
Det e vackert, javisst, men så likriktat trist
Der e inget jag fastar för

Jag vill ha mittemellan, ni får mig i fällan
Om ni inte har fejkade fejs, oavsett place
Det kan vara Söder, bara ögonen glöder
Passar likaväl Kungsholmens port eller Västerförort

Tjejgäng kan vara för mycket
Vi vet förortshardcore, med tokförlängt hår
Med nån infekterad nål, görs tatueringar och hål
Sticker in för att sticka ut
Andra har svindyra kläder, gör revolt mot sina fäder
Solar huden till läder
Man har lidit pin och blivit fin
Men skrynklig alltför tidigt eller sprejat sig gul och ful

Jag vill ha mittemellan, ni får mig i fällan
Om ni inte har fejkade fejs, oavsett place
Det kan vara Söder, bara ögonen glöder
Passar likaväl Kungsholmens port eller Västerförort

Finns det nån vanlig blondin, lite lätt feminin
Som föredrar ett glas vin, framför en sked heroin
Som inte kokar kanin, som inte gillar urin
Som inte bränns med stearin, som inte fetischar latrin
Som inte föredrar män som är svin
Som bara är lite lagom och fin
Och med naturliga läppaaaaaaar

Jag vill ha mittemellan, ni får mig i fällan
Om ni inte har fejkade fejs, oavsett place
Det kan vara Söder, bara ögonen glöder
Passar likaväl Kungsholmens port eller Västerförort

Jag vill ha mittemellan, ni får mig i fällan
Om ni inte har fejkade fejs, oavsett place
Det kan vara Söder, bara ögonen glöder
Passar likaväl Kungsholmens port eller Västerförort

Kommentarer
Postat av: Charming man

Hoppas du har haft en trevlig kväll!

2007-12-15 @ 02:06:04
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Suchi

Charming man; Jodå det har jag ;D

2007-12-15 @ 02:21:52
URL: http://potatoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0