Falun!

Jag vill till Dalarna, vill hälsa på alla trevliga människor där ;)
Det vore mycket roligt tycker jag, men vi får se...när det blir :P

Sitter och funderar på hur jag ska göra med bilderna vilken storlek ska dom ha och hur ska dom se ut... och så vidare, hur ska boken se ut omslaget, layouten istort... allt spelar mycket större roll än vad man tror, så en idé en liten simpel idé.. varför kan jag inte få det, något vad som helst som jag kan spinna vidare på!

Åt pizza idag med pojkarna i bandet, det var mysigt ;)
hoppas det går bra att repa för er!

Thomas sa något väldigt intressant igår, det slog omkull mig och träffade rakt och hårt! Det fick mig att vakna, det som andra försökt få mig att inse men jag har nog inte lyssnat på deras formuleringar, men när han sa det som han gjorde så såg jag allting helt klart! Det var som att få en "uppenbarelse" av mitt liv, eller det där lätt bara sjukt, men jag vet vad jag ska göra nu. Och jag vet att jag behöver inte dig, jag behöver inte någon bara mig!
Det är dags för mig att bli jag utan någon annan, det är dags att bli Therese - arrangör, manager och allt det där som jag är och som jag vill bli! Det är dags att vara jag!
Då kan du komma tillbaka om du vill, för jag har kommit på att nu även om du helt plötsligt skulle vilja det så skulle inte jag ta tillbaka dig nu, nej nu får jag fan ta och skärpa mig ordet nej existerar, DET blir det första som jag tänker lära mig själv, och nu får det inte göra mer ont, gör vad du vill! jag klarar det. Mitt liv har nu slutat att cirkulera runt dig, men misstolka mig inte jag tror fortfarande på kärleken vi har och jag tror, nej jag VET att den kommer att finnas kvar när vi är redo för att ta den till oss igen <3

Längtar till sommar vår och sommar.... värme och solen! hatar verkligen att ha tråkigt på vintern... det finns ingenting man kan göra, på sommaren så kan man ju iaf gå ut och sola ;)

Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0