Hemma med min lilla svarta gran xD

Jaah idag så har jag farit runt lite på eftermiddagen.. men hann iaf med allt jag skulle på ett eller annat sätt xD
och sen köpte jag ju en liten svart gran... den är väldigt söt måste jag säga ;)
måste bara köpa kulor och sånt till den sen :P



just nu så borde jag städa men jaja .. jag har ju iaf plockat lite men imorron så blir det spindeljakt... jag gillar inte att ha stora spindlar i mitt rum på obestämd plats..det är bara läskigt.

juljuljul jag längtar... <3

sen vore det inte helt fel ifall tiden kunde springa lite fortare i några veckor... jag längtar till det blir som när jag sover ...DU vet vad jag menar ♥

nej seriöst jag måste städa här inne ... det här e inte mysigt.... sen så e det ju trångt som det är xD

många julpussar på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0