Hemma

Kom hem från Jimmy nu. Vi har skrivit bandhistoria, eller ja snarare så har han skrivit och jag läst och sagt. - ja men det var bra/ jag gillar det där osv. Men iaf.
Sen tittade vi på sista avsnittet i andra säsongen av Heroes, nu måste vi ju vänta ända tills i mars på nästa avsnitt ju :O
jag är jätte nyfiken jue xD
Den som tittar på Herose och inte har sett andra säsongen utan följer det på fyran bör inte läsa det som står här nedanför! :P
nu så är ju Sylar tillbaka och allt och det blev jag iofs bara trött på .. blir dom aldrig av med honom... :O Nej skit samma orkar inte ens slutföra den tanken.. xD

Sen så blir det inte stockholm på måndag men kanske nästa tisdag... det måste typ bli då... om det inte blir i övermorron xD

Kan inte sluta le <3

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0