Idag.. jaah .. xD

Idag så var det SPEX!! Det var roligt att se, blir peppad vill vara med nästa år!! ;)
men vi får se, vad det blir xD
Viljan finns där iaf :P

Slutade elva direkt när det var slut.. så jag gick och åt sen åkte jag hem sov 45 minuter och åt lite, sen blev det bussen in tillstan igen vid tre, skulle hämta en kamera, Nikon D80 in my heart <3 ^
nej men jag trivs verkligen med den kameran.. kanske köper mig en sån någon gång, jag vill, jag vill! xD
sen fick Jimmy åka med i bilen hem. (För den som undrade^ det vill säga ingen men iaf xD)

Ska till Sofia snart också vid sextiden ;)
En kväll med tjejerna, det var längesen nu!!!! Saknar mina flickor <3
(Du kommer att få din present lite sent, ska köpa den i stockholm tänkte jag ;) och det blev ju flyttat fram och tillbaka men på tisdag så blir det xP )

Men nu ska jag göra mig iordning lite till så ska jag åka med Kattis sen xD

Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0