Jag ÄR konstig!

Det är nu ett faktum och inte längre en fråga! Jag är konstig knäpp och kär som in i helvete, varför börja älska någon mer när det är slut?! Hallå tjejen, kom igen! VAKNA! DU DRÖMMER GUMMAN! Men isf så vill jag drömma, jag tycker om drömmen där han kommer krypandes tillbaka....jag vill inte ha någon annan!

Det jag blir mest rädd för är inte att jag ska sluta känna för det vet jag att det kan jag inte! Nej, jag är rädd för att leka med någon annan, bara för att må bra själv!
Jag vill ju inte såra nån! :S
Alltså, jag behöver ingen som torkar mina tårar. Nej vad jag behöver är en orgasm! ^ (Nej jag är inte alls sexberoende jag är bara ärlig! Men tolka mig inte fel, jag tänker inte springa runt och leta efter en! Nej jag kan ta hand om mig själv.. ;P)
Och allt jag säger gör och skriver tolka det hur fan ni vill men döm mig inte. Det gör jag så bra själv!

Ja, jag är konstig, knäpp och jaah helt sjuk kanske (.. eller nåt :S) men jag är ju inte mer än människa, alla e konstiga på sitt eget sätt. (Men nu när jag läst igenom det en gång till så inser jag att det jag skriver låter illa, typ värre än vad det är! ^)
Men jag gör iaf mitt bästa på mitt sätt för att ta mig igenom imorron, idag och igår!
Mitt största problem är ändå, att jag saknar honom! Jag älskar honom!

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hih, jag har läst din blogg ett tag, jag tycker du verkar stark! jag vet exakt hur du känner, forsätt kämpa :)

2007-12-29 @ 00:10:40
Postat av: Suchi

Tack! Jag kämpar på ^ jag vet inte vad jag kämpar för och det är ju dock ett smärre problem men det löser sig ;)
Kommer nog på det också så småningom ... det hjälper iaf att skriva! :D

2007-12-29 @ 00:50:25
URL: http://potatoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0