Jag förstår inte...

Du kan verkligen få mig att fundera,
Du kan få det att göra så ont.

Vad var det denna gången?
Jag har väll missförståt dig igen?
Eller är jag en leksak?
Detta kanske bara är en lek för dig?
Men det kan jag lova att det är det inte för mig.....

Jag tror på varje ord du säger, och jag svarar dig med den största sanning jag vet.
Att min kärlek till dig, den är evig och den är hel.
Den är sann och den stannar, det kan jag inte göra nåt åt.

Mitt hjärta det tillhör DIG, så snälla jag ber dig var i alla fall ärlig och säg vad det är.
Bli inte så konstig och sne, för som vi har det just nu så tar jag allting väldigt fel.
Låt mig höra sanningen från dig, jag tror ju inte på någon annan?
Säg vad det är och låt mig slippa fundera.....

Kommentarer
Postat av: Charming man

Godnatt, sov gott.

2007-12-15 @ 02:46:05
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Suchi

Carming man; Gonatt och sov gott du med ;)

2007-12-15 @ 03:14:06
URL: http://potatoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0