Julavslutning!

Det var myspys! Och julklappsutdelning hade vi också ;)
Madde kommer att få sin efter jul(eftersom jag glömde den hemma), men jag fick en tris lott ;) Plötsligt händer det! xD fast inte idag :P men det e så kul med spänningen speciellt när man har två på en miljon och två på tiotusen.. då känns det i magen xD

Men nu sitter jag och väntar på Jimmy, vi ska byta julklapparoch sådär nu :P
fast han kan tyvärr bara få sin ena idag.... den andra blir inte klar än .. jag blev lite sent ute xD
hehe men det löser sig ;)

Har varit duktig och städat idag ! så nu känns mitt rum nästan stort ^^ (mitt rum är ungefär tre gånger fyra meter, minus en garderob xD) man kännersig som i en låda här ^^

Men nu så ska jag försöka få igång min cd-enhet på datorn ^^

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0