Julklappsbyte igen xD

Jimmy var här förut och då fick jag julklapp utav honom ;) och han fick halva sin ^ (Det var ett armband, sån där med band-logga på det han fick stod det ACDC på xD)
Resten får han när den andra delen till den andra halvan kommer xD

image5
Det här var det jag fick av jimmy i julklapp ;) En jättesöt telefon som e såååå jag xD
och en mugg som passar en rökallergiker ^ haha :P
Tack så mycket din sötsak! ;) (är helt kär i den där telefonen ;P )

Imorrgon så kanske jag ska följa mina söta systrar till deras konståkning, bara för att motbevisa pappa! Jag kan faktiskt gå upp då.... men sen å andra sidan det e lördag .. och jag behöver sova ;)
vi får se :P

Vill koppla in telefonen jag fått! nuuuuu!! (ligger på golvet som vilken treåring som helst och skriker ^ nuuuuuuuuuuu pappa nuuuuuuuuuuuuuuu!!!! jag vill att du drar om kabeln nuuuuuuuu!! ^^ hha okej inte riktigt .. men iaf xD)

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0