Kärlek är en knepig sak...

Hur kan jag bara älska dig mer och mer och sakna dig mer och mer, ju mer tiden går, jag kan vänta det vet jag att jag kan. Men hur ska jag vara när jag väntar, vill inte dölja hur jag känner... Du betyder ju så mycket för mig.
Men jag klarar det här, men hur länge ska jag göra det?
Du, du, du det är allt som snurrar i mitt huvud.. ditt namn och ibland så står jag bara och stirrar på din mun, dina läppar har aldrig velat kyssa dom så mycket som nu, kanske är det bara för att det inte händer ofta längre... bara när jag stjäl en kyss ibland... kanske är det för att min kärlek vill visa sig, den vill komma ut.
Jag längtar tills den dagen då vi kan vara vi igen <3

Men det jag lever på idag, och dagarna nu är tron, hoppet och vetskapen om att kärleken kan hitta sin väg. Love will find a way!

Jag väntar på dig, i en evighet och ännu längre om det behövs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0