Klantig och korkad, det är jag det ^^

Nej, varför gjorde jag sådär nu då ?
Mina jeans kommer iaf att vara svarta imorron xD men de kommer inte att vara klara förrän kl två ^^ :O
Underhåll mig och prata med mig tills dess någon? xD
Men det är iaf dags att äta något är bajs hungrig...

Saknar mitt hjärta du har det i din hand och det hör hemma där <3
Kärleken är starkare än orden som kommer ur min mun....
Det är DU, du som har mig... men vill du ha mig, jo jag vet att du vill och JAG, jag vill också!
Du är mitt allt, FÖRALLTID så kommer du att ha en plats hos mig.
Och alltid så kommer du att ha mitt hjärta i din hand...
Du kan kasta det om du vill men det kommer tillbaka igen och igen...
Min kärlek till dig är evig <3
...och det är inget som jag bara säger, DET ÄR NÅGOT JAG VET! <3
Jag älskar dig, bara dig! <3

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0