Möte vart det idag..

Jaah, idag vid fem så träffade jag och Elli hennes syster som även är en utav våra rådgivare till företaget, vi träffades på det mysiga Cafét mittemot tågstationen (Mat&Muffins), vi fikade och diskuterade hemsida. Vi hade stora planer som hon tyvärr inte kunde genom föra så vi ändrade lite finuligt (iaf så länge) så att det nog kommer funka fint ;)

Men innan det så hämtade jag Jimmy's dator på buss nummer sju där han hade glömt den påväg till repet, det är tur att han har mig ibland ^^ xD

Men imorron så ska mamma bjuda oss på mat iaf, på Mongolian, oooh det är typ "orgasm" god mat där ^^ xD
Älskar verkligen deras friterade-räkor (L)

Men nu e det sovdags, sov gott på er!
Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! har du något tips om vad jag kan ge min pojkvän i julklapp?? :)

2007-12-12 @ 23:43:24
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0