NU...

... så hittade jag dom svarta tajtsen som jag letat efter heladagen xD
typiskt klockan e liksom tio i tolv och det e snart dags att sova!
Men men så går det ibland, har iaf träffat Kattis och Johan en snabbis idag dom tittade förbi och vi bytte julklapp!
Jag fick jättecoola plåster jag måste nästan slå mig någonstans! ;) sen fick jag söta hårspännen och GODIS! xD
Vad Kattis fick jaah... det får ni lista ut själva med hjälp av rimmet jag glömde ge henne ^ fan vad jag e glömsk! xD
"Här är det lite insperation om det skulle behövas, och fallskärmar så att ni inte får med er något oönskat på färden ;)"

Sen var jag hos Jimmy, vi såg på Saw 4 och hade det mysigt med choklad! ;)

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0