Så var cirkus Fransson igång igen.

Varför bli tio gånger värre än vanligt så fort det kommer en främande människa in genom dörren?
Jag pratar nu om mina syskon, dom är mycket bra på att få igång varandra, skapa ett helvete för pappa och malin och det är inte många som orkar stanna här länge. (Nu säger inte jag att jag alltid är helt oskyldig, men oftare och oftare så är jag det..)
Jag har iaf på börjat en ny strategi, den får mig kanske att verka extremt upptagen och duktig. Så fort det kommer folk så måste jag plugga ;) då slipper iaf jag att vara en del av cirkusen, jag hör den bara.
"Carloline sluta leka med ljusen, men vad gör du det kan ju börja brinna, Julia snälla låt Lovisa sitta där, Lovisa om du inte uppfördig så får du gå in på ditt rum." ..
Julia -"NEJ!! Hon får inte va där det är mitt rum!!AAAAAAh!!!"
sen ligger en i en hög på golvert och sriker, en stutsar upp och ner och ser jätte arg ut och den tredje springer in på sitt rum och smäller idörren och skriker "Ni hatar mig allt jag gör är fel, ni ångrar att jag finns eller hur?!" Samma visa varje gång...

Jag blir så trött...varför hålla på så där det är ju bara onödigt, men det beror väll säkert på hur jag uppförde mig mot carro när jag var liten och det i sin tur på skillsmässan och så vidare... sen kan man ju komma fram till att allt egentligen började med att en osthyvel låg i fel låda för 16 år sen.. eller nåt i den stilen... jaja vad gör man, nu är den onda cirkeln igång, och i mars så kommer en ny medlem till Cirkus Fransson.
jaja låt oss hoppas att man kan förrändra nånting iaf...

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0