Tjing på dig Thomas!

På tisdag åker vi till den stora staden, Stockholm.
Vi ska träffa Thomas Järvheden, Elli och jag ;)
Han har skrivit förorden till boken vi skriver, den kommer förövrigt ut till våren om allt går enligtplanerna! Så ni får köpa den då :P

Boken ska bli ett nytänkande konsept, med bilder och text, skriven i bloggform. En grej med våran bok är att den inte innehåller några namn, ansikten eller ytliga beskrivningar, bilderna är tagna på ett konstnärligt och djupt sätt, men hänger alltid ihop med texterna på ett eller annat sätt!
Boken handlar om att försöka hitta sig själv, något som vi tror att många ungdommar känner igen sig i, alla går ju igenom iaf några identiteskriser undersitt liv, eller?. Livets stora fråga, Vem fan e jag? Läs om en tjej som hittar sin väg i livet, som hittar svaret iaf det som gäller nu. En spänande berättelse om livet, kärleken och vägen till svaret som alla vill ha.

Alla sponsorer som vill göra boktrycket möjligt är mycket välkommna!
Kontaka gärna mig för mer information om så är fallet, [email protected].

Så...

Tjing!

Tjing för att vara vegan
Tjing för att sabba på stan
Tjing för att ha palestinasjal

Tjing för att tycka nåt bra
Tjing för att va nån att ha
Tjing för att bara få dra

Tjing för att aldrig va barn
Tjing för att aldrig bli stor
Tjing för att vara rebell mot allt

För vad betyder jag?
Vem behöver mig?
Vad behöver jag?
Varför är vi här?
Vem ska se mig när,
Jag vill va mig själv?

Tjing för att ändra mig kropp
Tjing för att jobba mot stopp
Tjing för att glömma mig själv i allt

Tjing för att ändra natur
Leva mitt liv i nån bur
Tjing för att framgång är bara tur

Tjing för att sniffa en drog
Tjing för att bli hög och låg
Tjing för att bara få känna nåt

För vad betyder jag?
Vem behöver mig?
Vad behöver jag?
Varför är vi här?
Vem ska se mig när,
Jag vill va mig själv?

Tjing för att låtsas vara hel
Tjing för att spela ett spel
Tjing för att kärlek ska börja fel

Av: Thomas Järvheden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0