varför tänker jag mig aldrig för...

Egentligen så borde inte någon av dom veta någonting än... ändå så sa jag det och då inte ens till alla på en gång korkat.. känner mig rätt så elak om jag ska vara ärlig. Jag som annars gör allt för att hålla mig till det jag tycker är rätt och riktigt och göra saker för att jag tror på det .. jag är en sån som följer mitt hjärta, men när någon berätter för mig hur jag "borde tänka" det är då allt blir fel, det är då allting skiter sig och åker rakt ner för bergodalbanan och rätt ner i den hårda jävla asfalten!
"Du får inte berätta det här för dom än! Inte förrän allt står klart." Det var dom orden jag fick och sen sket jag i det jag gav det  i små doser tills jag inte orkade hålla mig längre, jag kan inte hålla saker hemliga för folk jag bryr mig om! Ändå så fortsatte jag med det, och hålla saker hemliga alltså, då igen på grund av vad andra har sagt.
Jag vill bara säga förlåt! Det var inte meningen att det skulle bli så här, och jag känner mig så elak.
Nästa gång så ska jag göra vad som känns rätt för mig från början.
Det blir alltid bäst då, men så säger jag ju varje gång. sen så gör jag inte det som känns bäst nästa gång iaf.
Men jag försöker iaf.
Men det jag har berättat för er killar det vet ni att det får inte folk veta?! eller hur! Hoppas att ni förstår det. Det kommer inte gå att säga förlåt jag var full? det hjälps inte, kommer det ut så kommer ni inte att få den här möjligheten. Det är vad dom har sagt. Iaf inte nu, visst dom vill ha koll på er men dom vill se att ni är mogna för det här.

I övrigt så har dagen varit helt okej, Jimmy var här med demon. så jag ska lämna den på tisdag troligtvis. Sen så var det lakris smak i min Dumle-kalender idag.

jaja nu blir det sova ;)

pusspuss och gonatt på er <3 (Förlåt än engång<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0