51 dagar kvar, filmning i ambulans garaget :)

Nu e det 51 dagar kvar till spelningen och till jag får träffa Martin :)
Vi filmade till informations filmen om första hjälpen idag också det var kul .. jag fick åka på sån där bår som har i ambulanserna och så kollade dom mitt ekg och puls och sånt där :D ^_^
Det ska bli kul och se hur det där blev sen .. undrar när vi ska redigera? ...
Jaja nu blir det ännu mera städning och sen lite plugg, måste skriva lite analyser av olika saker bla. en hemsida.
Sen så har jag ett författarporträtt som hänger efter mig och flåsar mig i nacken :P

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Redigera på måndag på arbetsmiljö-lektionen kanske? ^^

2008-04-08 @ 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0