Duktig?! :)

Känner mig jätteduktig nu :)
Jag och Emma var ute och gick idag med! Och sen så gick jag till o med lite extra när hon gick hem med Bobby :)
Och nu sitter jag och dricker en såndär vidrig proteindryck... som smakar typ papper med kakao ^_^
Men vad gör man inte för att gå upp i vikt? :)
Haha känns som om jag är typ den enda med det problemet xD
Eller vi kan ju göra en undersökning vill du gå upp i vikt?
Svara som en kommentar ^^
Och nej det behöver ni väll inte göra vet redan vad folk kommer skriva ... haha
men jag vill iaf gå upp sisådär fem kilo minst! (:
Det skulle va jättebra!
blir en promenad imorron också .. då skulle syster med ut ... behöver prata med henne så det passar rätt bra ;)
Men nu blir det plugg! Wiiiiiiie ^^

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Astrid

för ett årsen ville jag gå upp i vikt men nu har jag ändrat mig. JÄVLA IDEAL! hatar det :(

2008-04-14 @ 20:45:04
Postat av: Suchi

Idealen förstör så många ... :S

2008-04-14 @ 22:51:43
URL: http://potatoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0