En dag mycket saker lite mat! xP

Illa är ordet för denna dagen, men också fantastiskt!
Kännslan av att vara splittrat segrar nog denna dagen. Fast nu förtiden är det en vanlig känsla .. måste lära mig att jag betyder mer än en kännsla .. fast gör jag det? Jag vet inte Jag låter allt gå på känsla mitt liv är byggt på känslor och förmågan att vara känslokall men bara när jag måste, hatar att vara det .. mina perioder utav känslokyla resulterar ALLTID i en deprition... jag vet att den kommer när jag släpper in känslorna igen... jag bara väntar ...men nu är det ingen påtvingad kännslokyla jag har nej nu vet jag inte varför den kom kankse blev det för jobbigt.. jaah nu känner jag ju iaf ingenting om man bortser ifrån när jag är med dig då är jag glad! <3

"...jag önskar att du visste vad jag tänkte fast ändå inte alls..."

Du betyder mycket men ändå inte allt... eller ju du betyder allt för mig men jag klarar mig med dig som min vän. <3
Kärleken kommer att finna mig igen, men jag kommer inte söka den... det är då allt går fel, med dig så var allt anorlunda... och då hade jag bestämmt att med dig skulle det inte bli fast det blev det och du var snäll.... inga fler badboys här nej nu kommer ni inte in jag har gått och blivit kräsen bortskämd och älskad! Tack min vän för allt du lärt mig och för att du finns här för mig än! Jag kommer alltid att stanna vid din sida, du min allra bästaste bäste vän! Jag älskar dig av hela mitt hjärta det vet du! <3

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0