En dag på stan!

Min syster fick en födelsedagsshopping utav mig när hon fyllde år! Det passade henne perfekt :D
Dock så tog det en stund innan hon förstod att jag skulle betala allt! ^^
menmen det kopplade efter en stund och min åtta år gamla lillasyster fick mig att hoppsa runt med henne mellan affärerna så om ni såg mig hoppa omkring på stan så var jag inte hög bara en snäll syster! ^^ xD
Det blev mat, kläder och massa saker från panduro! :)
sen skulle hon på bio med en kompis! Så söta dom var! :D

Men nu har jag ett problem jag vet inte vad jag har planerat imorron eller när det är men jag vet att det är någonting jag ska göra !
Någon som jag har pratat med om det? eller som jag kanske rentutav planerat det med ? ^^
(Jag hatar stress och hur mitt närminne reagerar på den :S)

Men men nu blir det sova och hoppas att jag kommer på vad det var... tror det var viktigt .. :S

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

vilken snäll present :O den va inte dålig du!!

2008-04-03 @ 08:11:40
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0