Förmågan att se och vilja se...

Det är något som vanligen inte slår mig, har inte tänkt så mycket på det alls faktiskt.
Men nu idag så har jag inte kunnat få ur det ur huvudet....
allting kretsar kring oss, men vi finns inte kvar... inte på samma sätt.
Min bästa vän och jag. Ett nytt förhållande byggs upp mellan oss, sakta men säkert. Du är det bästa som finns du får mig alltid att le! och du är den enda som förstår... du är min sannavän när vinden vänder, när jag klättrar upp för det brantaste bärger i motvind så är du där och knuffar på i ryggen och säger du klarar det här du klarar allt bara du vill! Och med ditt stöd så är det sant då klarar jag allt jag vill! och jag är på väg mot mitt stora mål...
Men bästa vän glöm inte bort jag finns här för dig med! <3



Jag ringde en kille idag och ni kommer få en trevlig överaskning till hösten pojkar! (Kommer förvarna er innan han kommer men vågar inte säga förmycket nu :P)
Som ni vet boken är tryckt klar och så, och jag lovade ju att då skulle jag börja ta er i första hand!
Tyvärr går inte allt så fort som jag vill... men kanske är det bara bra för er.


Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0