inlägg fyra om ingenting alls xP

asså .. ibland när man bara vill ge någon en kram EN liten bara föratt få känna att denna någon faktiskt finns där .. man behöver känna det ibland .. att någon står kvar...jag behöver känna det nu .. men det kommer jag inte få göra ? eller iaf inte just nu precis nu .. men kanske sen eller imorron.. jag hoppas det jag behöver det en kram bara ... <3

Nu skulle jag kunna ta tillfället i akt och plugga lite en stund men det lär ju inte hända ^^

Har tråkigt som fasen just nu .. men det löser sig .. lyssnar på musik och pratar med massa söta mäniskor på msn iaf :D

Varför kan inte ps och min dator tycka om varandra .. jag tycker ju om dom båda två? ^^ xD

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0