intressant ? (har en dag då jag funderar över konstiga saker .. :P inlägg ett om ingenting idag)

när man sitter och tänker på saker som är gammalt och bortglömt så kommer man på saker som man inte tänkt på förut ^^ eller som man har tänkt på men inte laggt någon större vikt på :P

Alla mina ex (4) har varit musik intresserade till en sådan nivå att dom hållt på med musik mer eller mindre, tre utav dom spelar gitarr och jag älskar och lyssna på när någon spelar gitarr det intrumentet har en plats i mitt hjärta ^^
Fast något annat som faktiskt är lite intressant är att jag har inte vetat att någon utav dom har spelat gura direkt det har liksom kommit lite efter känslorna .. och det är lite intressant tycker jag .. Vad är det med killarna som spelar gura som jag faller för? ..

Jag insåg även att alla killar utom en har varit svin, fast det har jag ju redan insett för längesen ^^
men iaf hur blir nästa fall? eller faller jag tillbaka igen? ^^

Det är lite intressant och "kul" att tänka på sånt här ibland ..
antagligen tycker jag det för att jag är konstig men det vet jag ju redan xD ^^

Haha jaja men nu ska jag döva mina öron med musik! dom bygger om utanför mitt rum ^^

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0