Lycka!

Du gör mig lycklig! Ibland så oooh gud vad glad jag är just nu DU ANAR INTE! :D
Och nu vill jag bara ge den flickan en stor KRAM... hon kommer typ tro att jag är typ knäpp eller nått .. men jag lovar jag är bara glad hon hjälpte mig att få dig att vakna? jag tror iaf att du förstår nu .. den enkla vägen är inte den bästa och ingen vill att du blir som honom!
Så jag tänker gå och ge henne en kram kanske förstår hon kanske inte skit samma jag vill iaf göra det iaf just nu ... kanske har den där kännslan släppt när jag träffar henne gör ju faktiskt inte det allt för ofta .. :/ ^^
men det löser sig nog!

Va dig själv bara! Vi älskar DIG som du är när du är DU! <3

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Det löser sig! Det gör det mesta!

2008-04-20 @ 15:33:00
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0