och så kommer ensamheten!?

Från vart då?
Jag hittar ta mig fan inte ut...
Ge mig kärlek det är allt jag behöver för att andas
låt mig få älska igen så som jag bara kan älska dig ...
eller lär mig älska på nåt annat sätt?!

Men jag måste ha kärlek, jag behöver det!
Jag älskar dig får jag göra det?
Mitt hjärta finns här
eller det finns hos dig det är ditt,
du vet att jag sa det,
du vet att jag menade det,
du vet att jag fortfarande menar det!?
Snälla säg att du gör det!
Men jag klarar mig visst gör jag det!
Det gör jag alltid men jag älskar dig lika mycket för det!
Mitt hjärta är ditt även om jag klarar mig ...
och jag övelever
jag kan andas utan din kärlek det kan jag!
Jag lovar dig jag klarar mig det gör jag alltid!
Men min vän jag saknar dig... <3
Du är kärlek för mig! <3

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0