och sen det vanliga ämnet! ;)

Kärlek. Vänskap. Känslor.
Hur ofta skriver inte jag om det?
Men orsaken är enkel mitt liv bygger på känslor, det är det största som existerar i mina ögon!
Musik är känslor från början till slut av varje låt, när du hör vad dom känner när dom spelar då är det underbart! <3
När man får en kram och man känner den andras känslor, det är underbart! <3
Jag saknar kramarna jag saknar kyssarna men mest av allt så saknar jag att känna dina känslor! (L)
Fast ibland så känner jag att dom finns kvar där, visst gör dom det?
Nya känslor kan komma .. men dom är inte lika... jag menar till andra .. jag får nya känslor för andra men jag lär mig älska dom som mina vänner jag får fler vänner, och jag älskar alla mina vänner! <3
Du är en utav dom nya vännerna, fast än har jag inte släppt dom andra känslorna.... det kanske kommer fast jag vill inte det, vill du att jag ska göra det? Eller vill du att jag ska hålla kvar dom och älska dig lika mycket och ännu mer än vad du har förstått?
Ja mitt liv bygger på känslor men det bygger inte på människor, det bygegr på vänskap och känslor för människor... men det bygger inte på en ensam person jag har insett det jag kan leva även om en känsla försvinner om någon tvingar mig att sluta känna ....
Men för mig är känslor det vackraste som finns!
Låt mig känna, då mår jag bra!
Kärlek. Vänskap. Känslor.

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0